poniedziałek, 9 stycznia 2017

42. Kamienny mostek - finał !!!

Witajcie Kochani !!
W piątek wróciłam do Polski po 3 tyg. wypadzie do Anglii - było super :)
Oczywiście zaraz po powrocie wzięłam się za xxx stęskniłam się za tym :P
Tak więc dziś udało mi się zakończyć kamienny mostek !!!
Jest to prezent dla mojej mamy, która już szykuje się na zakup ramki do niego :)
A tu mostek w całej okazałości, wybaczcie za kiepską jakość zdjęć, ale wieczór i telefon to nie zbyt dobry efekt.
Mam nadzieję, że efekt jednak końcowy jest dobry.



Dziękuje wszystkim za odwiedziny, komentarze i wsparcie w wyszywaniu :)
Zapraszam ponownie.

6 komentarzy:

  1. Przepiękny jest ten kamienny mostek a w oprawie będzie jeszcze piękniejszy:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny obraz 😊 gratuluję skończenia

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale się prezentuje ten obrazek, a w ramce to już będzie prawdziwe cudeńko:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń