wtorek, 19 stycznia 2016

9.Pamiątki

Zacznę najpierw od zdjęcia ramki, które obiecałam włożyć:




A jeśli chodzi o dzisiejszy post to chciałabym się podzielić moimi dwoma pierwszymi wzorami jakie zrobiłam. Nawet nie pamiętam  ile miałam lat, ale było to dawno, dawno temu :)
Nie  są one jakieś powalające, nawet bym powiedziała, że jak na nie patrze to śmiać mi się chce. Jednak mam do nich sentyment i są schowane w pudełeczku :D


Drugi jest dużo mniejszy, ale również sympatycznie wyglądający, a jest nim biedroneczka :)



Obecnie służy mi do igieł, niestety jak widać na zdjęciach obrazki nie są dokończone.



Każdy na pewno ma jakiś ciekawy wzór wykonany w bardzo młodym wieku, który nie jest spełnieniem marzeń jeśli chodzi o wykonanie, ale jest wspaniałą pamiątka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz