czwartek, 11 lutego 2016

13.Poduszka

Dawno mnie tutaj nie było, a to wszystko trochę przez problemy rodzinne. Jednak teraz udało mi się tutaj zajrzeć :) Myślę, że jest co pokazać, bo przez cały czas od ostatniego posta nie opuszczałam xxx. Chciałabym się pochwalić efektami jakie już są, ale i tak teraz trochę opóźni się zakończenie wzorka, ponieważ czekam cały czas na resztę mulin, których mi brakuje. Trochę się niecierpliwię, bo zrobiłam nie małe zakupy na " Coricamo" i nie mogę się doczekać, bo prócz mulin to zamówiłam pudełko do mulin, które dawno chciałam mieć w posiadaniu, ponieważ ja mam tylko improwizowane, chociaż dobre i takie:)



Bobinki sama robiłam z tekturki, szału nie ma, ale ważne że porządek jest. Do zakupów jeszcze dołożyłam katalog wzorów oraz muliny do kolejnego wzoru, tym razem będzie większy, co za tym idzie większe wyzwanie :D  a ja lubię wyzwania. Jednak o tym jak i o przesyłce w kolejnych postach.
A tu zdjęcia efektów wzorka na poduszkę.





Wybaczcie za jakość zdjęć, ale jak się wieczorem przy sztucznym świetle robi to niestety takie wychodzą, no i jak zawsze kanwa wymiętolona przeze mnie. :)

Dziękuję za odwiedziny i komentarze w postach, są one bardzo motywujące :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz