sobota, 13 lutego 2016

14.Zakupy !! :)

Cały czas nie mogę się już doczekać żeby zacząć nowy haft, nie pisałam co to będzie.. ale już nie będę trzymała tego w ukryciu. Kolejnym wzorkiem będzie u mnie tęczowa róża, oczywiście w miedzy czasie poduszkę będę starała się ukończyć :)
Wczoraj w końcu przyszła paczka z zamówionymi rzeczami, dlatego też jeszcze bardziej nie mogę doczekać się rozpoczęcia pracy, musiałam od razu rozpakować bo ciekawość to moja słabość.


Takie o to cuda sprawiłam sobie :
mulinę do ukończenia poduszki


mulinę do tęczowej róży


pudełko na mulinę


i już wczoraj została zapełniona muliną do tęczowej róży, porządek musi być :)



no i ostatnią rzeczą z zakupów miał być katalog ze wzorami w formie papierowej, ale niestety mój błąd i zamówiłam katalog z akcesoriami. Następnym razem na pewno się nie pomylę.

Dziś natomiast zabrałam się za zrobienie własnoręcznego organizatora, bo według mnie to strata pieniędzy kiedy się nie pracuje więc można samemu zrobić równie dobry do użycia. Zobaczę jak to się sprawdzi w praktyce.


Na dziś już kończę, bo zostało mi jeszcze trochę pracy przy wycinaniu dziurek (jak widać na zdjęciu :] ), a tęczowa róża czeka na początek.

1 komentarz:

  1. Zakupy hafciarskie, wspaniałość ... :)) Ciekawa jestem jak Ci będzie szło przy tęczowej róży. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń